Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Сакун Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Сакун Г. О. 
Освіта як предмет філософсько-аксіологічної рефлексії : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / Г. О. Сакун; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - О., 2010. - 16 c. - укp.

Розкрито культурно-історичну динаміку процесу освіти, визначено основні вектори модернізації її ціннісно-цільових основ. Досліджено сутність комунікативної раціональності, основу якої становлять дві фундаментальні сутності - інформація та взаємозв'язок. Встановлено, що дана сфера раціональності представлена як вектор взаємодії суб'єктів освітнього процесу щодо пізнаваної проблеми, у результаті якого встановлюється розуміння. Визначено, що основним засобом вираження комунікативної раціональності є мова як ціннісно-семіотичний канал освіти, яка формує специфічне "мовне світобачення" реальності суб'єктів освітнього процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2 + Ю6*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373560 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Таранішин О. О. 
Удосконалення роботи веб-сайту для зміцнення іміджу закладу вищої освіти / О. О. Таранішин, Н. А. Калугіна, Г. О. Сакун // Бізнес Інформ. - 2019. - № 11. - С. 390-395. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто роль веб-сайту та його вплив на зміцнення позицій закладу вищої освіти (ЗВО) на сучасному ринку освітніх послуг. Обгрунтовано необхідність його ефективного функціонування та вдосконалення задля підвищення престижності закладу. Розглянуто останні наукові дослідження вітчизняних і зарубіжних учених щодо використання веб-ресурсу ЗВО. На базі цього була сформульована мета роботи, яка обумовлює необхідність додаткової інформації стосовно процесу розробки ефективної стратегії розвитку веб-сайту для зміцнення іміджу ЗВО. Для більш чіткого розуміння процесу проведення дослідження цієї роботи та розробки конкретних шляхів покращення конкурентоспроможності ЗВО через вдосконалення його веб-сайту як приклад було обрано офіційну сторінку веб-сайту Одеської національної академії зв'язку ім. О. С. Попова (ОНАЗ ім. О. С. Попова). Як основний інструмент дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища веб сайту використано аналітичний метод SWOT-аналізу. Описано сутність його проведення та виділено основні питання, на які мають бути отримані відповіді за результатами аналізу. За допомогою SWOT-аналізу здійснено виявлення сильних і слабких сторін веб-сайту ОНАЗ ім. О. С. Попова, а також отримано перелік потенційних можливостей і зовнішніх загроз, що очікують веб-сайт на конкурентному ринку освітніх послуг. Також за допомогою онлайн-сервісу Seo Profilink був проведений SEO-аналіз веб-сайту ОНАЗ ім. О. С. Попова. У процесі цього отримано додаткову інформацію стосовно його внутрішнього середовища, яка дає чіткіше уявлення щодо його технічних переваг і недоліків. Розроблено алгоритм побудови стратегії розвитку веб-сайту, що базується на результатах SWOT-аналізу. За допомогою наявних прикладів наведено принцип застосування вказаного алгоритму, на базі якого розроблено пропозиції щодо вдосконалення роботи веб-сайту для зміцнення іміджу та конкурентоспроможності ОНАЗ ім. О. С. Попова.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Тардаскіна Т. М. 
Управління комерційним банком на засадах клієнтоорієнтованості / Т. М. Тардаскіна, І. В. Станкевич, Г. О. Сакун // Бізнес Інформ. - 2022. - № 1. - С. 373-382. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - розвиток теоретико-методичних аспектів управління сучасним комерційним банком із використанням клієнтоорієнтованого підходу. У результаті дослідження було проведено оцінку найнадійніших комерційних банків за версією Національного Банку України, а саме: АТ "Райффазен Банку", АТ "УкрСиббанку" й АТ "Креді Агріколь Банку", серед яких АТ "Креді Агріколь Банк" було визначено найбільш клієнтоорієнтованим комерційним банком. Це дійсно надійний банк з іноземним капіталом, який стабільно збільшує клієнтську базу та свою частку на ринку, приділяючи особливу увагу категорії клієнтів середнього класу та сільськогосподарській галузі, ефективно управляючи ризиками та прибутком. Автори дійшли висновку, що впровадження клієнтоорієнтоорієнтованої стратегії забезпечує зростання продажів, зниження витрат на залучення нових клієнтів, збільшення обсягів крос-продажів, посилення позицій на ринку, зростання прибутку. У роботі визначено й обірунтовано практичні рекомендації щодо формування сучасного клієнтоорієнтованого привабливого комерційного банку. У ході дослідження розглянуто такі складові, як: структура організації, формат відділень, корпоративна культура, кваліфікація персоналу, його ставлення до клієнта, інформаційне та комп'ютерне забезпечення, комунікації з клієнтом, імідж, репутація банку, якість послуг. Запропоновано провести сегментацію клієнтської бази на окремі групи клієнтів, що і є напрямками подальших досліджень авторів статті. Такий підхід дозволить оцінити можливості взаємовигідного співробітництва з різними групами клієнтів, визначити профіль клієнтів для визначення оптимального шляху просування банківського продукту/послуг, диференціювати ціну банківських продуктів/послуг для різних клієнтів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.181.34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського